Ylläpitopalvelut
Ohjelmisto- ja webkehityksen palvelut tarvitsevat ylläpitoa ja huolenpitoa toimiakseen moitteettomasti myös julkaisun jälkeen. Tämä pitää sisällään kehitetyn kokonaisuuden jatkuvaa monitorointia ja huolenpitoa.
Tuotamme ylläpitopalvelut aina kokonaisuuden kannalta räätälöitynä ja ”avaimet käteen” -periaatteella, jotta asiakas voi luottaa siihen, että hankittu palvelu on aina toiminnassa. Lisäksi tämä tuo turvaa, kun tietää, että vikatilanteiden koittaessa saa aina yhteyden kehittäjiin ja palvelun tarjoajaan.
Peruspalveluihimme ylläpidon suhteen kuuluvat:
- tuotanto- ja stageingpalvelimen kiinteät kustannukset
- palvelinten riittävyydestä huolehtiminen, jotta kehitetyt palvelut jatkavat toimimistaan myös käyttäjäpiikkien kohdalla
- tietokantapalvelut
- down time -valvonnan sekä mahdollisten down time -tilanteiden hoitamisen
- palveluun vaadittavat kuukausittaiset päivitykset
- ohjelmointivirheet ja bugitilanteet
- asiakaspalvelun ja kommunikaation asiakkaan henkilöstön kanssa niin puhelimitse kuin etäyhteydellä ja sähköpostilla
- tuki ja kuukusittain allokoidun tuki- ja jatkokehitystyön (määrä sovitaan tapauskohtaisesti aina asiakkaan kanssa)